DALI SPEAKERS - io-12 launch

I sensommeren 2023 var der release på DALIs nyeste skud på stammen; deres io-12 høretelefoner, som er lavet med den ypperste teknologi inden for lyd i høretelefoner.. DALI opsøgte os med et ønske om en række reklamefilm, der hver især skulle fremhæve de forskellige key-features som hovedtelefonerne besidder. Udfordringen lå i, at målgruppen for hovedtelefonerne er snæver grundet hovedtelefonernes pris. Derfor skulle reklamerne appellere til den succesfulde, velhavende person, hvilket skulle afspejles i både videoernes locations samt valg af modeller. Alt dette på samme tid, som reklamerne skulle forblive i øjenhøjde og undgå at fremstå ekskluderende.

et stilrent resultat

For at appellere til målgruppen, fandt vi en række locations, der kunne showcase forskellige situationer,  hvori de nye hovedtelefoner kunne være gavnlige for målgruppen. Heriblandt et fly, en lejlighed, der var gennemsyret af HiFi-entusiasme og en café, der skulle understrege et out-of-home arbejds scenarie. Kampagnen endte som ni forskellige reklamefilm på fem forskellige locations. Ud over reklamefilmene, stod vi ligeledes for statiske billeder, der ligeledes blev brugt til annoncering - heriblandt på DALIS egen hjemmeside samt på HiFi Klubbens webshop og kanaler som produktbilleder.

DOP & Klip: Jacob Pedersen
producer: Laura Mønster
Klip: Martin Westberg Jørgensen

De helt rigtige Formater

Vi har fra projektets start haft fokus på at alle filmene skulle tilpasses hver platform de vil ende på. Det betyder at vi i pre produktionen planlage alle de tiltænkte platforme og Dali har derved fået i alt de 8 film i fire forskellige formater, både med og uden undertekster. Det vil sige at de i alt har modtaget 64 filer fra os, hvilket giver dem den største mulighed for fleksibilitet i deres planlægning af indholdet.

Previous
Previous

Cluster Square

Next
Next

Tivoli Friheden